Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Expert zákazníckej podpory s holandským jazykom
AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
dohodou/ASAP
dohodou/ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiac
Od 1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Vaše skúsenosti sú osobité a špecifické a práve od nich sa odvíja aj finančné ohodnotenie. Preto pristupuje náš klient ako aj my ku každému kandidátovi individuálne.
Hľadáme vášnivého komunikátora s jazykovým talentom, ktorý chce byť súčasťou medzinárodného tímu špecialistov v zákazníckej podpore.
Ak máte radosť z práce s ľuďmi, Váš zmysel pre služby je bezchybný a jazyky sú Vašou silnou stránkou, ste tu správne!
Čo Vás čaká?
- Unikátna príležitosť: Využite svoje komunikačné a administratívne zručnosti v dynamickom medzinárodnom prostredí.
- Interakcia so zákazníkmi z celého sveta: Staňte sa prvým kontaktným bodom pre našich zákazníkov, ktorí sú vodičmi automobilov z rôznych krajín.
- Rôznorodé úlohy: Od spracovania požiadaviek na palivové karty, cez podporu pri nehodách, až po informovanie o technických kontrolách a výmene pneumatík.
- Logistické výzvy: Organizujte a koordinujte prenájom a prepravu áut, čím prinesiete praktické riešenia pre našich zákazníkov.
Čo ponúkame:
- Rast a rozvoj: Získajte príležitosť rásť v stabilnej medzinárodnej spoločnosti a rozvíjať svoje jazykové schopnosti na dennom základe.
- Zábava v práci: Pracujte v tíme plnom energie a súdržnosti, kde príjemná atmosféra ide ruka v ruke s produktívnosťou.
- Praktická podpora: Buďte pilierom našim zákazníkom, poskytujte im potrebnú pomoc a podporu v rôznych situáciách, čo prinesie skutočný význam Vašej práce.
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť svojim zamestnancom ponúka:
• teambuildingy, zamestnanecké akcie,
• Cafeteria benefit system,
• MultiSport karta pre aktívny voľný čas,
• Calio card benefit – 7 eur/pracovný deň
• 2 sick day za rok,
• fruit days – každý deň čerstvé ovocie v kanceláriách,
• Referral bonus pri odporučení nového kandidáta,
• možnosť čiastočného home-office.
• teambuildingy, zamestnanecké akcie,
• Cafeteria benefit system,
• MultiSport karta pre aktívny voľný čas,
• Calio card benefit – 7 eur/pracovný deň
• 2 sick day za rok,
• fruit days – každý deň čerstvé ovocie v kanceláriách,
• Referral bonus pri odporučení nového kandidáta,
• možnosť čiastočného home-office.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV. Za túto spoločnosť komunikuje Erika Presperínová a jej môžete aj priamo zaslať CV na adresu: [email protected], prípadne ju kontaktovať 0902933117.
Našim klientom je stabilná medzinárodná spoločnosť, ktorá sa zaoberá poskytovaním služieb. Je jedným z lídrov dlhodobého prenájmu a správy firemných vozidiel. Detaily o spoločnosti Vám priblížime priamo pri prvom telefonickom kontakte, preto neváhajte reagovať a pošlite nám Vaše CV. Za túto spoločnosť komunikuje Erika Presperínová a jej môžete aj priamo zaslať CV na adresu: [email protected], prípadne ju kontaktovať 0902933117.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pre výkon tejto práce budete potrebovať:
• aktívnu znalosť holandského jazyka na úrovni B2+ a anglického jazyka B1+,
• prozákaznícku orientáciu,
• výborné komunikačné schopnosti (ústne/ písomné),
• tímového ducha,
• analytické a organizačné schopnosti,
• ochotu učiť sa.
• aktívnu znalosť holandského jazyka na úrovni B2+ a anglického jazyka B1+,
• prozákaznícku orientáciu,
• výborné komunikačné schopnosti (ústne/ písomné),
• tímového ducha,
• analytické a organizačné schopnosti,
• ochotu učiť sa.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
PERFEKTNÉ TIPY A TRIKY NA POHOVOR: http://www.aujob.sk/tipy.php
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Personálna agentúra AuJob - Na Vašej práci nám záleží. Už viac ako 20 rokov.
Ak chcete vedieť prečo sa k nám vracajú svetovo známe spoločnosti ale aj menšie firmy a ako pomáhame kandidátom, aby vynikli na pohovore, navštívte našu stránku, kde sa dozviete viac.
http://www.aujob.sk/onas.php
Tešíme sa na spoločnú spoluprácu.
Môžete nás kedykoľvek kontaktovať mailom na adrese [email protected]. Prípadne sa informujte o konkrétnej pracovnej príležitosti u konzultantky, ktorá je uvedená na inzerovanej pozícii a zodpovedá za výberový proces.
Zaslaním životopisu a iných dokumentov potrebných na splnenie účelu - sprostredkovanie zamestnania, udeľuje uchádzač o zamestnanie spoločnosti AuJob s.r.o., ako prevádzkovateľovi IS Evidencia uchádzačov o zamestnanie v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších právnych predpisov, súhlas so spracúvaním svojich osobných údajov na účely a za podmienok uvedených v „Informácie poskytované pri získavaní osobných údajov od dotknutej osoby podľa Nariadenia Európskeho Parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 (GDPR) a zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení“, ktoré sú tiež dostupné na www.aujob.sk/ochrana-osobnych-udajov.php.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
ID: 4832563
Dátum zverejnenia: 17.5.2024
2024-05-17
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: AuJob s.r.o., Personálna agentúra
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac