Business Architect pre oblasť Credits (M/Ž)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Od 2 500 EUR/mesiac
plný úväzok
Aký bude pracovný deň u nás?
Budeš pracovať v moderných priestoroch na nábreží Dunaja so super kolegami, s ktorými si vychutnáš kávu v našej kaviarni alebo na terase s výhľadom na Dunaj.
Práca business architect ti dáva priestor pre tvoju kreativitu, sebarealizáciu, možnosť pochopiť súvislosti a posúvať spoločnosť vpred. Ak ťa zaujíma fungovanie banky ako celku a chceš prispieť k jej efektívnejšiemu fungovaniu, neváhaj a staň sa členom nášho tímu.
Úlohou business architecta pre oblasť Credist je:
- spracovávať obchodnú stratégiu banky a stratégiu v oblasti Credits (Retail, microSME, SME a Corporate) do dlhodobých a krátkodobých realizačných plánov
- zodpovedať za rozpracovanie zámerov/ideí do obchodných prípadov a projektových plánov
- vykonávať biznis architektonický dohľad nad bežiacimi projektmi, poskytovať celkový smer a definovať zásady biznis architektúry s cieľom podporovať zákaznícky orientovaný prístup
- podporovať manažérov v ich obchodných zámeroch a rozhodnutiach
- byť partnerom pre iné / súvisiace obchodné oblasti a spolupracovať na zámeroch a projektoch presahujúcich rozsah zverenej obchodnej oblasti
- byť partnerom pre IT tím v procese návrhu a implementácie IT riešení tak, aby boli v súlade so stratégiou business architektúry
- spracovávať podklady, stanoviská a odporúčania pre koncepčné a strategické rozhodovanie vrcholového manažmentu
Koho hľadáme?
- VŠ vzdelanie (technické, prírodovedné alebo matematické zameranie)
- prax min. 5 rokov v oblastiach riadenia procesov, riadenia zmien, biznis alebo IT architektúry v oblasti microSME, SME a Corporate úverov
- schopnosť myslieť abstraktne, konceptuálne a na rôznych úrovniach
- schopnosť efektívne viesť workshopy, dokumentovať a spracovávať názory
- schopnosť vizualizácie
- znalosť zákazníka, produktov, procesov
- skúsenosť s transformáciou organizácie výhodou
- pochopenie štandardov biznis architektúry , certifikáty výhodou
- zručnosti vo vedení ľudí, komunikácie a rokovaní na úrovni vyššieho manažmentu
- plynulá angličtina (slovom aj písmom).
Kolegyne a kolegov dokážeme oceniť
Základná mesačná mzda sa pohybuje od 2 500€ brutto + ročný bonus. Finálna mzda je závislá od doterajších skúseností, seniority v hľadanej oblasti a od odborných znalostí.
V ČSOB dbáme na zabezpečenie príjemného pracovného prostredia pre našich zamestnancov. Príď k nám pracovať do nových moderných priestorov na nábreží Dunaja, zaži meeting na priestrannej terase alebo v zasadačke s výhľadom na „najväčšiu rieku na Slovensku“; dopraj si kávu s kolegami v kaviarni priamo v budove a obed v našej Cantíne, alebo si vytlač kancelárske pomôcky na 3D tlačiarni v našom inovačnom štúdiu.
Staň sa našim kolegom, a pošli nám Tvoje CV!
Naviac našim zamestnancom ponúkame ďalšie zaujímavé benefity.
- vedenie nášho najvyššieho balíčka bežného účtu s cestovným poistením do celého sveta zdarma + zľavy na produkty ČSOB
- ak si prispievaš na DDS, prispejeme Ti aj my!
- ako jeden z mála zamestnávateľov Ti prispejeme na životné poistenie
- uži si 5 dní voľna naviac už po odpracovaní 1 roka
- 8 dní v mesiaci možnosť práce z domu pri vybraných pozíciách
- môžeš sa zapojiť do programu „odporuč svojho kolegu“ a získať finančný bonus
- k dispozícii ti bude aj do budúcna kariérny kouč, ktorý ti pomôže so smerovaním Tvojej kariéry u nás
- pre najmenších členov Tvojej rodiny máme k dispozícii detský kútik
Na podporu „Work Life Balance“ poskytujeme našim zamestnancom:
- multisport kartu
- dni voľna navyše pri životných udalostiach (narodenie dieťaťa, sťahovanie, životné jubileum)
- možnosť využitia služby čistiarne oblečenia priamo v budove
- zaujímavé prednášky na rôzne témy (od bankových trendov, po oblasti zdravia a zdravého životného štýlu)
V prípade, že máš záujem o túto pozíciu, klikni na tlačidlo „Pošli svoj životopis“, vyplň svoje osobné údaje a pripoj životopis.
Uvidíte sa s:
Róbert Kajzer