Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratíva a starostlivosť o zákazníkov e-shopu (SK & HU)
INTERNET BUSINESS s.r.o.
Miesto práce
Údernícka, Petržalka
Údernícka, Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
plný úväzok, živnosť
Termín nástupu
Dohodou
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacMáme pre teba pripravených 1 700 na faktúru alebo 1 300 na TPP (výška mzdy sa odvíja od skúseností uchádzača).
1 300 EUR/mesiacMáme pre teba pripravených 1 700 na faktúru alebo 1 300 na TPP (výška mzdy sa odvíja od skúseností uchádzača).
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- e-mailová a telefonická komunikácia so zákazníkmi ohľadom objednávok
- kontrola a príprava faktúr pre kolegov v sklade
- riešenie reklamácií a vratiek
- komunikácia s logistickými spoločnosťami
- komunikácia s kolegami v sklade
- párovanie prijatých platieb v internom systéme
- reporting potrieb, požiadaviek a problémov zákazníkov
- pomocné administratívne práce spojené s plynulým fungovaním internetového obchodu
Zamestnanecké výhody, benefity
- príjemné pracovné prostredie bez stereotypu
- stabilnú prácu v dlhodobo fungujúcej firme
- prácu so zaujímavým produktom
- malý kolektív mladých ľudí 25 - 35r.
- nerobíme nadčasy!
- pracovná doba 8:00 - 16:30 (vrátane obeda)
- máme pre teba pripravených 1 700 na faktúru alebo 1 300 na TPP (výška mzdy sa odvíja od skúseností uchádzača)
- zamestnaneckú zľavu na naše produkty až do výšky 50%
- chutná káva, čaj sú pre nás samozrejmosťou
- nástup ASAP
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Požadujeme
- znalosť slovenského a maďarského jazyka slovom a písmom (B2+)
- znalosť základných ekonomických pojmov - faktúra, kredit, debet, dobropis, ...
- ideálne absolvet/ka obchodnej akadémie alebo obdobného oboru
- schopnosť empaticky riešiť problém zákazníka so zakúpeným produktom cez telefón alebo e-mail
- trpezlivosť, zmysel pre detail, dochvíľnosť a organizačné schopnosti
- schopnosť samostatne riešiť vzniknuté problémy a nachádzať riešenia
- vlastnú iniciatívu
- dobrú znalosť práce na PC - vieš si nainštalovať program, zapojiť klávesnicu a ak niečo nevieš, poradíš si
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme e-commerce firma pôsobiaca 14 rokov v CEE regióne - každoročne rastúca a neustále expandujúca. Momentálne prevádzkujeme e-shopy v 3 krajinách - Slovensko, Maďarsko a Česko. Na Slovensku sme už roky jednotka
V ostatných krajinách zatiaľ nie, ale makáme na tom!
V ostatných krajinách zatiaľ nie, ale makáme na tom!
Počet zamestnancov
5-9 zamestnancov
ID: 4818498
Dátum zverejnenia: 29.4.2024
2024-04-29
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Administrátor internetového obchodu, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: INTERNET BUSINESS s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac