Reagujte bez životopisu
Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Expert na linke Vodafone
Konecta Slovakia s. r. o.
Miesto práce
Partizánska cesta 3, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Partizánska cesta 3, Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, skrátený úväzok
plný úväzok, skrátený úväzok
Termín nástupu
4.6.2024
4.6.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 120 - 2 000 EUR/mesiacNováčikom ponúkame základný plat vo výške 1 120 eur s pravidelným prehodnotením v rámci intervalu od 950 do 1 240 eur a k tomu neobmedzené bonusy. Priemerné bonusy dosahujú 400 eur. Ak zamakáš, môže to byť ešte viac!
1 120 - 2 000 EUR/mesiacNováčikom ponúkame základný plat vo výške 1 120 eur s pravidelným prehodnotením v rámci intervalu od 950 do 1 240 eur a k tomu neobmedzené bonusy. Priemerné bonusy dosahujú 400 eur. Ak zamakáš, môže to byť ešte viac!
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš byť súčasťou skvelého kolektívu Konecťákov obsluhujúcich prichádzajúcu linku Vodafone? Láka Ťa telefonicky komunikovať so zákazníkmi a riešiť ich požiadavky a otázky týkajúce sa ponúkaných produktov a služieb? Nezľakneš sa výzvy predať klientom ďalšie služby?
- Tvojou úlohou bude poskytovať prvotriednu pomoc a starostlivosť zákazníkom Vodafone.
- Typický deň na ponúkanej pozícii zahŕňa príjem hovorov, zdieľanie informácií o ponuke produktov a služieb, riešenie rôznych požiadaviek a prípadných problémov zákazníkov.
- Tvoja pracovná doba bude zahŕňať aj víkendy a sviatky, pretože linka Vodafone je k dispozícii každý deň. Odmenou Ti bude mzdové zvýhodnenie za sobotu, nedeľu a sviatky.
Ak ťa baví komunikácia s ľuďmi a máš záujem o najnovšie vychytávky, táto pozícia je pre teba ako stvorená!
Zamestnanecké výhody, benefity
- Získaj príležitosť pracovať v rastúcej firme Konecta Slovakia na projekte pre jedného z najväčších telekomunikačných operátorov na svete.
- Využi možnosť zlepšovať svoje komunikačné a technické zručnosti, ako aj možnosť profesionálneho a kariérneho rastu.
- Pracuj v modernej kancelárii v príjemnej a tímovej atmosfére.
- Uži si hybridný model a pracuj po skúšobnej dobe 2 dni v týždni z domu.
- Požiadaj o mobilný paušál za symbolickú 5-ku.
- Športuj s aplikáciu UpBalansea.
- Využi benefitku od Up Déjeuner.
- Príď na každú tímovú akciu a spoznaj svojich vtipných, večne usmiatych a nápomocných kolegov.
Informácie o výberovom konaní
Výberové konanie pozostáva z dvoch kôl. Na prvom, skupinovom pohovore, Ti naša HR špecialistka Miška podrobne popíše pracovnú pozíciu a Ty zas budeš mať príležitosť preukázať svoj potenciál. V druhom kole sa stretneš s tímlídrom, Tvojím potenciálnym nadriadeným.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
Vzdelanie v odbore
Nebazírujeme na vzdelaní, pretože my Ťa všetko potrebné naučíme. :-)
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2)
Ostatné znalosti
Práca s počítačom - Mierne pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Mierne pokročilý
Empatia - Mierne pokročilý
Zodpovednosť - Pokročilý
Komunikačné schopnosti - Pokročilý
Orientácia na zákazníka - Mierne pokročilý
Empatia - Mierne pokročilý
Zodpovednosť - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Nepožadujeme prax, dávame príležitosť aj čerstvým absolventom!
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Vystihuje Ťa pozitívny a priateľský prístup k zákazníkom.
- Máš trpezlivosť vo vysvetľovaní a zostávaš pokojný aj vo vypätých situáciách.
- Si prispôsobivý zmenám a náladovosť je pre Teba úplne cudzím pojmom.
- Si schopný pracovať v tíme, sústrediť sa na spoločný cieľ.
- Zároveň si si však vedomý svojho podielu zodpovednosti na dobrých výsledkoch. V časti práce, ktorá Ti je zverená, dokážeš konať samostatne a presvedčivo.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Konecta Group je medzinárodné zákaznícke centrum pôsobiace v rôznych končinách sveta, od novembra 2022 aj na Slovensku, v Banskej Bystrici.
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone. V metropole stredného Slovenska plánujeme písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov a stále rozširovať našu zaujímavú ponuku.
Naša spoločnosť ponúka široké spektrum služieb od starostlivosti o zákazníka, cez telesales, back office, B2B a B2C marketing a s tým súvisiace rôzne administratívne činnosti až po prieskumy spokojnosti. Pre našich klientov zabezpečujeme maximálnu kvalitu služieb a efektívne, na mieru šité riešenia, podložené našimi dlhoročnými skúsenosťami. Podkladom našej činnosti sú kvalitné dáta. Sme aktívni v oblasti bankovníctva, poisťovníctva, logistiky, energetického priemyslu, veľkoobchodu, maloobchodu, poskytujeme služby mobilným operátorom.
Zákaznícke služby, starostlivosť a telefonickú podporu koncovým užívateľom poskytujeme pre rôznych väčších aj menších klientov, napríklad Philip Morris, Vodafone, Packeta, O2, ČEZ, mBank, Raiffeisenbank a ďalších. Prevádzkujeme aktívne (outbound) aj pasívne (inbound) zákaznícke linky. Aktívne sú také, kedy operátori volajú zákazníkom, aby im poskytli dôležité informácie a zákazníckú starostlivosť. Pasívne zas, keď čakajú na telefonát klienta, aby mu mohli zodpovedať otázky a poradiť v riešení problému. Konecta ponúka svojím klientom aj dočasné posilnenie telefonických liniek, napr. v predvianočnom období.
V roku 2022 Konecta vstúpila na Slovensko, do Banskej Bystrice, kde zo svojho sídla v budove Interpolis v širšom centre Banskej Bystrice prevádzkuje aktívnu linku pre svojho medzinárodného klienta, spoločnosť Philip Morris. Od októbra 2023 pribudla tiež pasívna linka spojená s predajom pre českého mobilného operátora Vodafone. V metropole stredného Slovenska plánujeme písať ďalšiu kapitolu svojho úspešného príbehu. Naším cieľom je v blízkej budúcnosti získať na slovenskom trhu aj ďalších klientov a stále rozširovať našu zaujímavú ponuku.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4827441
Dátum zverejnenia: 10.5.2024
2024-05-10
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Asistent, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor, Telemarketingový pracovník Spoločnosť: Konecta Slovakia s. r. o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 120 EUR/mesiac