Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Junior Inventory Specialist | Banská Bystrica alebo Bratislava | centrala
Miesto práce
Banská Bystrica, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiacFinálna výška mzdy je predmetom vzájomnej partnerskej diskusie a dohody
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Chceš sa stať súčasťou nadnárodnej spoločnosti a slovo nuda nepoznáš? Tak čítaj ďalej!
Pre naše Loss Prevention oddelenie, ktoré je súčasťou C&D oddelenia, hľadáme komunikatívneho a energického človeka s analytickým myslením a citom pre detail.
Na pozícii Junior Inventory Specialistu pre slovenský, český, maďarský a nemecký trh sa môžeš tešiť na tieto výzvy a úlohy:
• Inventúry - plánovanie, dohľad, audity a vyhodnocovanie
• Aktualizácia a implementácia inventúrnych smerníc
• Analýzy a reporty na dennej báze
• Spolupráca s Manažérmi prevádzok, Regionálnymi manažérmi a kolegami v rámci oddelenia Loss Prevention
• Školenie Manažérov prevádzok a Regionálnych Sales Managerov pri inventúrach
• Podieľanie sa na zaujímavých medzinárodných projektoch a veľkej expanzii spoločnosti
• Kontrola správnosti spracovania faktúr
• Interná komunikácia s oddeleniami v rámci spoločnosti
• Externá komunikácia s poskytovateľmi inventarizačných služieb
Ak hľadáš prácu vo vysoko dynamickom prostredí, kde sa neustále niečo deje, mení a vyvíja, tak neváhaj a daj nám o sebe vedieť!
Môžeš pracovať z našej kancelárie v Banskej Bystrici alebo v Bratislave.
Pre naše Loss Prevention oddelenie, ktoré je súčasťou C&D oddelenia, hľadáme komunikatívneho a energického človeka s analytickým myslením a citom pre detail.
Na pozícii Junior Inventory Specialistu pre slovenský, český, maďarský a nemecký trh sa môžeš tešiť na tieto výzvy a úlohy:
• Inventúry - plánovanie, dohľad, audity a vyhodnocovanie
• Aktualizácia a implementácia inventúrnych smerníc
• Analýzy a reporty na dennej báze
• Spolupráca s Manažérmi prevádzok, Regionálnymi manažérmi a kolegami v rámci oddelenia Loss Prevention
• Školenie Manažérov prevádzok a Regionálnych Sales Managerov pri inventúrach
• Podieľanie sa na zaujímavých medzinárodných projektoch a veľkej expanzii spoločnosti
• Kontrola správnosti spracovania faktúr
• Interná komunikácia s oddeleniami v rámci spoločnosti
• Externá komunikácia s poskytovateľmi inventarizačných služieb
Ak hľadáš prácu vo vysoko dynamickom prostredí, kde sa neustále niečo deje, mení a vyvíja, tak neváhaj a daj nám o sebe vedieť!
Môžeš pracovať z našej kancelárie v Banskej Bystrici alebo v Bratislave.
Benefity
- cenné skúsenosti a prax v medzinárodnej spoločnosti a možnosť podieľať sa na medzinárodných projektoch
- individuálny prístup - podporujeme talenty a sme radi, keď sa rozvíjajú spolu s nami :)
- dynamické a podnetné pracovné prostredie
- zľavy na tovar vo všetkých našich prevádzkach a aj na e-shope (RESERVED, HOUSE, CROPP, MOHITO, SINSAY)
- finančný príspevok pri narodení dieťaťa, pri vlastnej svadbe a vecný dar pri 10. výročí pôsobenia v spoločnosti
- Multisport kartu, ktorá Ťa udrží v kondícii
- flexibilný pracovný čas vrátane možnosti občasnej práce formou Home office
- notebook a mobilný telefón
- možnosť zúčastniť sa na zaujímavých teambuildingových aktivitách
Samozrejmosťou sú u nás aj všetky zákonom stanovené povinnosti, ako elektronické stravné lístky (v hodnote 6 € aj s príspevkom zo sociálneho fondu), či príspevok na rekreáciu.
.... a v neposlednom rade skvelý, priateľský kolektív, ktorého ❤ môžeš byť aj Ty!
ODMENA ZA DOPORUČENIE
VIANOČNÝ DARČEK
ZĽAVY NA TOVAR NAŠICH ZNAČIEK
OBČERSTVENIE NA PRACOVISKU
STRAVOVACIA KARTA S EXTRA PRÍSPEVKOM
PRÍSPEVOK NA REKREÁCIU
PROGRAM POMOCI ZAMESTNANCOM
PRÍSPEVOK NA MULTISPORT KARTU
FIN. PRÍSPEVOK PRI SVADBE/NARODENÍ DIEŤAŤA
VECNÝ DAR PRI 10. VÝROČÍ PôSOBENIA
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Microsoft Office - Pokročilý
Požadovaná prax
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Znalosť RFID a skúsenosť na obdobnej pozícii v Retail sektore
- Analytické myslenie
- Samostatnosť a dôslednosť
- Dobrá znalosť balíka MS Office
- Ochota cestovať na nepravidelné pracovné cesty
- Komunikácia v anglickom jazyku ústnou aj písomnou formou
- Znalosť maďarského alebo nemeckého jazyka je výhodou
- Analytické myslenie
- Samostatnosť a dôslednosť
- Dobrá znalosť balíka MS Office
- Ochota cestovať na nepravidelné pracovné cesty
- Komunikácia v anglickom jazyku ústnou aj písomnou formou
- Znalosť maďarského alebo nemeckého jazyka je výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
LPP JE 5 MÓDNYCH ZNAČIEK: RESERVED, CROPP, HOUSE, MOHITO a SINSAY. Každá z nich je venovaná inej skupine zákazníkov. Všetky značky sme vytvorili s cieľom pomôcť ľuďom vyjadriť svoje emócie a splniť si svoje sny prostredníctvom toho, ako vyzerajú.
SME NAJVÄČŠIA POĽSKÁ MÓDNA SPOLOČNOSŤ. Za viac ako 30 rokov sme od základov vybudovali najväčšiu módnu spoločnosť v strednej a východnej Európe.
SME ĽUDIA S VÁŠŇOU PRE MÓDU. Naši návrhári každoročne vytvoria tisíce dizajnov v súlade s najnovšími módnymi trendami a zároveň načúvajú potrebám našich zákazníkov.
SME RODINNÁ FIRMA. Zamestnávame viac ako 27 000 ľudí, naďalej si však zachovávame rodinné hodnoty. Ľudskosť, Priateľskosť a Podpora. Sme tiež tolerantní voči druhým, ako aj k nášmu okoliu.
SME #LPPpeople. Komunita ľudí, ktorí milujú módu, ale aj samých seba. Vytvárame rozmanité a inkluzívne miesto, kde môžete byť sami sebou a cítiť sa prijatý Poskytujeme rovnaké príležitosti, ako aj rovnaké odmeňovanie pre mužov aj ženy.
SME NAJVÄČŠIA POĽSKÁ MÓDNA SPOLOČNOSŤ. Za viac ako 30 rokov sme od základov vybudovali najväčšiu módnu spoločnosť v strednej a východnej Európe.
SME ĽUDIA S VÁŠŇOU PRE MÓDU. Naši návrhári každoročne vytvoria tisíce dizajnov v súlade s najnovšími módnymi trendami a zároveň načúvajú potrebám našich zákazníkov.
SME RODINNÁ FIRMA. Zamestnávame viac ako 27 000 ľudí, naďalej si však zachovávame rodinné hodnoty. Ľudskosť, Priateľskosť a Podpora. Sme tiež tolerantní voči druhým, ako aj k nášmu okoliu.
SME #LPPpeople. Komunita ľudí, ktorí milujú módu, ale aj samých seba. Vytvárame rozmanité a inkluzívne miesto, kde môžete byť sami sebou a cítiť sa prijatý Poskytujeme rovnaké príležitosti, ako aj rovnaké odmeňovanie pre mužov aj ženy.
Informácie o výberovom konaní
Na Tvoj životopis spolu s motivačným listom sa teší personálne oddelenie & Jakub - Tvoj budúci nadriadený :).
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorých pracovné skúsenosti budú pre obsadzovanú pozíciu najvhodnejšie.
Kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov, ktorých pracovné skúsenosti budú pre obsadzovanú pozíciu najvhodnejšie.
Kontakt
ID: 4821563
Dátum zverejnenia: 7.5.2024
2024-05-07
lokalita: Banská Bystrica Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Obchodný analytik Spoločnosť: LPP Slovakia, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac