Samostatný odborný referent- evidencia majetku pre parkovanie

Magistrát hlavného mesta SR Bratislavy

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac1.500 Eur/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

1. majetková evidencia dopravných stavieb (ciest, chodníkov, spevnených plôch) a iných objektov – ich zaraďovanie do majetku mesta

2. kompletizácia podkladov pre evidenciu dopravných stavieb do majetku mesta – komunikácia s príslušnými oddeleniami a sekciami Magistrátu, príprava potrebných podkladov

3. spracovanie inventarizačných zoznamov a overovanie súladu so záznamami, vedenie účtovej evidencie

4. vedenie evidencie majetku prenajatého Dopravnému podniku Bratislavy, a. s.

5. dopĺňanie inventúrnych zoznamov, sledovanie pohybu majetku a fyzický súpis majetku

6. sledovanie čerpania rozpočtu mesta na evidované stavby v majetku mesta

7. spracovanie objednávok, faktúr a zmlúv súvisiacich s nájmami majetku

8. vykonávanie ďalších prác, podľa pokynov nadriadených

9. zisťovanie majetkového stavu dopravných stavieb v registroch Hl. mesta

10. spolupráca pri evidovaní stavebných objektov súvisiacich s mestskou hromadnou dopravou a parkovacou politikou do majetku hlavného mesta

11. vydávanie stanovísk za oblasť dopravy k vydávaniu súhlasov na dispozíciu s majetkom prenajatým Dopravnému podniku Bratislavy, a. s.

12. administratívne práce súvisiace s pridelenou agendou

Zamestnanecké výhody, benefity

Rovnováha medzi prácou a súkromím je pre nás dôležitá. Pre svojich zamestnancov máme pripravené zaujímavé benefity v hodnote cez 300€ ročne:

  • Flexibilný pracovný čas a možnosť práce z domu je u nás bežné
  • 5 dní dovolenky navyše
  • 2 dni regeneračného voľna
  • Psychologické poradenstvo
  • Príspevok až do výšky 3% zo mzdy na tretí dôchodkový pilier
  • Príspevok na dopravu a zľava na ročnú električenku
  • Zvýhodnený vstup do vybraných mestských inštitúcií ako ZOO, Divadlo P.O.Hviezdoslava, mestské múzeá, galérie, športoviská a iné.
  • Multisport karta pre športové vyžitie
  • Možnosť vzdelávania a školení
  • Príspevok na stravovanie
  • Príspevok na rekreáciu v zmysle zákona
  • Práca pre druhého najlepšieho zamestnávateľa roka 2023 v oblasti štátna a verejná správa

Informácie o výberovom konaní

Zoznam požadovaných dokladov a materiálov:

  1. Žiadosť o zaradenie do výberového konania /motivačný list.
  2. Životopis.
  3. Fotokópia dokladu o dosiahnutí vzdelania.


Poznámka:

Na osobné stretnutie si vyhradzujeme právo pozvať len vybraných kandidátov.

Žiadosť spolu s požadovanými dokladmi a materiálmi doručte elektronicky najneskôr do 30.5.2024 

Zverejnené dňa: 09.05.2024

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

1. Ukončené vysokoškolské vzdelanie 2. stupňa.

2. Výhodou skúsenosti s čítaním projektovej dokumentácie a s katastrom nehnuteľností (listy vlastníctva, katastrálna mapa, čítanie geometrických plánov).

3. Výhodou predošlá skúsenosť s evidenciou majetku a dopravné alebo ekonomické zameranie.

4. Bezúhonnosť.

5. Komunikatívnosť, samostatnosť, spoľahlivosť, precíznosť, flexibilita, odolnosť voči stresu, organizačné schopnosti, koncepčné myslenie.

6. Ovládanie PC na používateľskej úrovni so znalosťou MS Excel na pokročilej úrovni.

 

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Verejná správa - samospráva

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Lucia Dendis
E-mail: poslať životopis
ID: 4826039  Dátum zverejnenia: 9.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac