Referent/ka vnútornej správy

Mestská časť Bratislava - Petržalka

Miesto práce
Petržalka
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ihneď / po dohode
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiacváš plat je dohadovaný vždy individuálne na základe kvalifikácie a skúseností, no priemerný plat na pozícii vrátane kvartálnych odmien sa môže pohybovať až okolo sumy 1630 EUR

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

​S vašou vysnívanou prácou so super kolegami v Petržalke budete spokojný/á, ak na čo najviac z nasledujúcich otázok odpoviete ÁNO

- Robí vám radosť, keď všetko okolo šlape ako hodinky, efektívne a bezproblémovo, pričom plánovanie, systematickosť a dôraz na detail sú vaše druhé mená?

- Máte skúsenosti s materiálno-technickým zabezpečením, správou budov či evidenciou majetku a nerobí vám problém pracovať s počítačom, tabuľkami či IT systémami?

- Nezľaknete sa pojmov ako verejné obstarávanie, účtovníctvo či zmluvné podmienky, lebo viete, že s transparentnosťou a prehľadom to odsýpa ľahšie a rýchlejšie?

- Máte radi vo veciach poriadok, dodržiavate termíny, myslíte novátorsky a ste organizačný typ?

- Je pre vás prirodzené komunikovať s ľuďmi na dennej báze a byť vždy nápomocný/á?

- Radi by ste prispeli ku kvalitnejšiemu a lepšiemu životu v Petržalke?


Činnosti, ktorými vás budeme u nás v Petržalke zamestnávať

- materiálno-technické zabezpečenie a správa budovy miestneho úradu

- komunikácia s dodávateľmi a Centrom Technopol, v ktorom miestny úrad sídli

- koordinácia upratovačských prác a návrhy na efektívne využitie priestorov

- obstaranie a nákup tovarov a služieb podľa potrieb a rozpočtových možností

- evidencia majetku, zmlúv a faktúr v agende, vrátane skladového hospodárstva

- sledovanie rozpočtu v danej agende, vrátane prípravy návrhov na potrebné úpravy

Váš bežný pracovný deň u nás v Petržalke si môžete predstaviť aj takto

Svoju budúcu prácu nájdete doslova v budove nášho Miestneho úradu Petržalka, pričom váš bežný pracovný deň sa bude točiť najmä okolo zabezpečovania materiálno-technických požiadaviek kolegov/ýň. Tí sem-tam potrebujú zariadiť kanceláriu nábytkom, prideliť kľúče či nafasovať písacie a iné potreby. Denne tak budete komunikovať s dodávateľmi, správcom Centra Technopol, ale aj s kolegami/yňami z údržby, z personálneho, z referátov komunikácie, majetku či financií, s pomocou ktorých sa budete snažiť koordinovať napríklad sťahovania a vylepšenia v kanceláriách, prípadne drobné opravy spoločných priestorov a okolia. Tiež budete koordinovať a dohliadať na upratovačské práce v priestoroch úradu z dielne našich kolegov/ýň. A v neposlednom rade bude vašou úlohou mať prehľad v tom, čo a kedy je potrebné zariadiť, vypratať, opraviť, vymaľovať, objednať alebo zaplatiť. Na konci dňa tak budete mať skvelý pocit, že ste prispeli k efektívnejšiemu chodu miestneho úradu, čo sa určite odrazí aj na lepšom chode našej samosprávy a spokojnosti obyvateľov/iek Petržalky.

Zamestnanecké výhody, benefity

- 5 dní dovolenky navyše

- mobilný telefón s neobmedzenými volaniami

- príspevok do 3. piliera dôchodkového sporenia (po 1. odpracovanom roku)

- možnosť využívania MultiSport karty

- práca v stabilnom prostredí verejnej správy

- potrebné školenia a kurzy

- samozrejme, príspevok na stravovanie

a ďalšie benefity vyplývajúce z práce vo verejnej správe či kolektívnej zmluvy

Informácie o výberovom konaní

Ak vás táto ponuka zaujala, nezabudnite nám poslať
  • štruktúrovaný profesijný životopis (povinné)
  • doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (povinné)
  • certifikáty o relevantných kurzoch a školeniach

Vašu žiadosť o prácu pre Petržalku spolu s uvedenými dokumentmi môžete posielať do 23. 05. 2024 (vrátane) cez portál Profesia alebo na e-mail [email protected]. Vopred ĎAKUJEME za prejavený záujem, no do ďalšieho kola výberového konania budú pozvaní len vybraní uchádzači. V prípade úspechu túto informáciu obdržíte najneskôr do 14 dní od uvedeného termínu. Uchádzačov, ktorí neboli vybraní na osobný pohovor, nebudeme z kapacitných dôvodov kontaktovať. Držíme palce.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

​Náš nový kolega alebo kolegyňa by mal/a mať aspoň stredoškolské vzdelanie s maturitou a predchádzajúcu prax v oblasti správy budov, materiálno-technického zabezpečenia alebo evidencie majetku. Veľkou výhodou sú aj skúsenosti s čerpaním a úpravou rozpočtu, ako i pokročilé znalosti práce s programami Word, Excel, Outlook a ekonomicko-informačnými systémami. Oceníme i skúsenosti s prácou vo verejnej správe (najmä samospráve). Jeho/jej dôležitými zručnosťami by mali byť samostatnosť, systematickosť, dôslednosť, flexibilita, komunikatívnosť, organizačné a koordinačné zručnosti. V neposlednom rade platí, že spolupráca a ochota učiť sa novým veciam nie sú u nás iba frázami.


K vašej novej práci pre Petržalku budete určite potrebovať

- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou

- aspoň dvojročnú prax v oblasti materiálno-technického zabezpečenia, správy budov a evidencie majetku

- aspoň dvojročnú prax v oblasti čerpania a úpravy rozpočtu a s prácou v ekonomicko-informačnom systéme

- počítačové znalosti: Word, Excel, Outlook, internet

- bezúhonnosť a vysoké morálne a hodnotové zásady


Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Mestská časť Bratislava-Petržalka je jednou z najväčších slovenských samospráv s viac ako 150-tisíc obyvateľmi. Naše kolegyne a kolegov z miestneho úradu, zberného dvora, trhoviska, plavárne, odťahového parkoviska, kultúrnych zariadení, knižnice, sociálnej výdajne, klubovne seniorov, škôlok a škôl spája zmysel pre službu obyvateľom a návštevníkom Petržalky, záujem o okolie, v ktorom žijeme a v neposlednom rade aj pomoc a podpora všetkým, ktorí ich potrebujú. Ak sa vám naše poslanie páči, radi vás medzi sebou privítame. Neváhajte sa prihlásiť do vami preferovaného výberového konania, a pomôžte nám tak z Petržalky robiť lepšie miesto pre život nás všetkých. ĎAKUJEME a tešíme sa na spoluprácu.

Počet zamestnancov

500-999 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Veronika Stašová
E-mail: poslať životopis
ID: 4826190  Dátum zverejnenia: 9.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac