Manažér logistiky a dennej operatívy
Panakei Slovakia, s.r.o.
Trenčianska 1279, Púchov-Horné Kočkovce
plný úväzok, živnosť
30.8.2024
1 800 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Zodpovednosť za bezproblémový chod skladu a dennej expedície,
- Zodpovednosť za skladové zásoby, priestory, zariadenia a stroje
- Zodpovednosť za vykonanie pravidelných inventúr na sklade
- Zodpovednosť za dochádzku a vedenie zamestnancov (3 až 5 ľudí )
- Zodpovednosť za manažment FIFO
- Zodpovednost za manažment a recykláciu odpadov
- Zodpovednost za čistotu skladových priestorov a rampy
- Zodpovednosť za efektívne využitie skladového priestoru
- Zodpovednosť za včasné a presné odoslanie objednávok
- Zodpovednosť za prípravu a spracovanie reportingu skladu
- Zodpovednosť za kontrolu záručných lehôt u skladových zásob
- Zodpovednosť za údržbu strojov, zariadení, techniky, vozového parku a VZV
- Zodpovednosť za nábor, adaptáciu a zaškolenie nových kolegov
- Zodpovednosť za archiváciu dodacích listov a skenovanie faktúr
- Zodpovednosť za včasný rozvoz objednávok na osobný odber
- Riešenie denných prevádzkových potrieb a situácií na sklade
- Riešenie mimoriadnych situácii v rámci skladovania a logistiky
- Riešenie interných a externých nezhôd akéhokoľvek typu
- Riešenie a komunikácia s externými partnermi v rámci logistiky
- Riešenie a vyhodnocovanie reklamácií a vratkovosti objednávok
- Riešenie podporných aktivít pre kuriérske spoločnosti (DPD,GLS)
- Kontrola prevádzkových energií, skladových nákladov a spotrebného materiálu
- Kontrola zamestnancov, ich pracovný výkon a vyhodnotenie efektivity práce
- Kontrola docházkového systému (uzatváranie dochádzky na konci mesiaca, dovolenky, pnky, choroby, absencie, plánovanie zmien)
- Kontrola zákonných povinností a legislatívy ( BOZP, OOPP, OOP, 5S, Odpadové hospodárstvo, štátne inštitúcie a pod.)
- Plnohodnotné zastúpenie pri balení objednávok
- Optimalizovať logistické a expedičné náklady
- Občasné vyzdvihnutie tovaru u dodávateľov
- Zlepšovať pohyb a obrátkovosť tovarov
- Navrhovať zvýšenie efektivity práce
Práca nieje vhodná pre ženy, balia sa ťažké balíky nad 15kg. Je nutná zodpovedná dochádzka, 100% abstinencia od alkoholu a pokročilá práca s PC. (Internet + MS Excel)
V prípade ak nejaký kolega ochorie alebo je PN, treba ho plnohodnotne zastúpiť na baliacom pracovisku pri expedícií denných objednávok.
30% výkonu práce je v sklade, 70% výkonu práce v kancelárií. Je nutná fyzická prítomnosť a účasť na pracovisku + veľmi blízka komunikácia s kolegami, práca sa nedá vykonávať na diaľku.
Pracovná doba
(iba pracovné dni)
Pondelok - Piatok
od 7:00 do 15:00
(počas víkendov a sviatkov sa u nás nepracuje)
Zamestnanecké výhody, benefity
FINANČNÉ BENEFITY
13.plat ( po odpracovaní 1. roku )
13+14.plat ( po odpracovaní 2. roku )
Finančná odmena za úspešný kvartál
Finančná odmena za bezchybnú expedíciu
Finančná odmena za inovačné návrhy v sklade
Finančná odmena za doporučenie zamestnanca
Finančná odmena za bezproblémovú dochádzku
NEFINANČNÉ BENEFITY
Mobilný telefón s neobmedzenými volaniami, sms a dátami ( po odpracovní 3 mesiacov )
Notebook + Tablet na súkromne účely ( po odpracovní 6 mesiacov )
Firemný automobil a preplatenie cestovných nákladov ( po odpracovní 12 mesiacov )
Poskytnutie bezúročnej pôžičky ( po odpracovní 18 mesiacov )
Občerstvenie zdarma na pracovisku ( voda, káva, sladkosti )
Práca iba na jednu zmenu, všetky víkendy a všetky sviatky voľné
Dobrá dostupnosť do práce od vlakovej a autobusovej zastávky
Bezproblémové parkovanie v areáli spoločnosti
Pracovné oblečenie + pracovná obuv
Zľava na produkty
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Internet - Mierne pokročilý