Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra

Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Senior Key Account Manažér

Charakteristika pozície

Hľadáme potenciálneho kandidáta/kandidátku na pozíciu Senior KAM, ktorý/á bude zodpovedať za riadenie predaja a spolupráce so zverenými kľúčovými zákazníkmi spoločnosti, za budovanie vzťahov s týmito zákazníkmi, zvyšovanie podielu vystavenia, vizibility a predaja portfólia Pivovarov Topvar, a.s..

Náplň práce

  • Zodpovednosť za riadenie predajných aktivít a vzťahov so zverenými kľúčovými zákazníkmi (KA)
  • Zodpovednosť za tvorbu dlhodobých obchodných stratégií vo vzťahu ku KA kanálu a k jednotlivým kľúčovým zákazníkom a za ich implementáciu
  • Zodpovednosť za tvorbu ročných obchodných plánov zverených kľúčových zákazníkov, za ich súlad so stratégiou KA kanála a spoločnosti PT, a.s. a za ich implementáciu
  • Zodpovednosť za prípravu návrhu obchodných podmienok až na úroveň Joint Business Plan, koordináciu a vedenie ročných vyjednávaní s jednotlivými kľúčovými zákazníkmi
  • Zodpovednosť za plnenie plánovaného obratu, dodržanie stanoveného limitu zliav a investícii u zverených kľúčových zákazníkov
  • Koordinovať a na národnej úrovni viesť tímy vyjednávačov, ktoré dojednávajú ročné kontrakty s príslušnými oddeleniami u zákazníka (napr. logistika, marketing)
  • Zodpovednosť za plnenie plánovaného obratu, dodržanie stanoveného limitu zliav a investícii u zverených kľúčových zákazníkov
  • Zodpovednosť za budovanie dodávateľsko-odberateľských vzťahov medzi spoločnosťou PT, a.s. a jednotlivými kľúčovými zákazníkmi na všetkých úrovniach spolupráce, vrátane organizovania TOP-TOP meetingov za účasti top manažmentu spoločností
  • Ustanovovať a riadiť cross-functional account teamy, aby zabezpečili prípravu promočných aktivít a podkladov k vyjednávaniu s jednotlivými kľúčovými zákazníkmi
  • Metodicky (nepriamo/maticovo) riadiť činnosti obchodného tímu súvisiace s exekúciou predaja na príslušných kľúčových zákazníkoch
  • Nastavovať kontrolné indikátory (KPI) a zabezpečovať, aby boli zavedené systémy vyhodnocovania, ktoré dokážu predvídať súčasné a budúce správanie v kategórii a u jednotlivých kľúčových zákazníkoch, aby bolo možné včas prijať korekčné opatrenia
  • Prezentovať dosiahnuté výsledky u zverených kľúčových zákazníkov a informovať interných zákazníkov o zmenách u jednotlivých kľúčových zákazníkov ktoré môžu mať vplyv na strategické i operatívne rozhodnutia v iných oddeleniach (marketing, logistika)
  • Spolupodieľať sa na tvorbe ročného plánu objemu, obratu, zliav a investícií zverených kľúčových zákazníkov
  • Spolupodieľať sa na tvorbe cenovej stratégie, príprave manuálu zliav a iných interných smerníc súvisiacich s kľúčovými zákazníkmi a na ich implementácii
  • Spolupodieľať sa projektoch tvorby nových výrobkov a marketigových aktivít značiek

Požiadavky na kandidáta

  • VŠ vzdelanie, ideálne ekonomického smeru
  • Min. 3-ročná prax v oblasti KA manažmentu je podmienkou
  • Praktické znalosti procesov predaja a marketingu v FMCG
  • Znalosti finančného manažmentu a analytické myslenie (P&L, finančné analýzy)
  • Vyjednávacie, komunikačné a prezentačné zručnosti
  • Skúsenosti s vedením ľudí
  • Aktívna znalosť anglického jazyka

V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.

ID: 2162698  Dátum zverejnenia: 30.6.2015  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.