Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra
Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Senior KAM
O spoločnosti
Spoločnosť Pivovary Topvar, a.s. je členom skupiny SABMiller plc, jedného z celosvetovo najväčších a najuznávanejších výrobcov piva. Spoločnosť SABMiller, so svojimi podnikmi vo viac ako 75 krajinách, vyrába a predáva viac ako 200 pivných značiek.
V spoločnosti Pivovary Topvar sme zaujatí vášňou k výrobe piva; sme úspešnou súčasťou poprednej globálnej spoločnosti SABMiller. Naše pivá vyrábame v pivovare Šariš, kde trvalo investujeme do vysoko kvalitných výrobných procesov a dbáme na dodržiavanie pôvodných receptúr na výrobu piva.
S využitím dôkladných znalostí a analýzy miestnych trhov investujeme do budovania a starostlivosti o naše miestne značky - Šariš, Smädný mních a Topvar, ktoré si vyslúžili dlhodobú podporu a náklonnosť našich zákazníkov i spotrebiteľov. Chápeme a rešpektujeme neodmysliteľnú lokálnu kvalitu pivného priemyslu, a staráme sa o rozvoj značiek, ktoré oslovujú špecifické chute konzumentov, ktoré sú typické pre danú lokalitu a odrážajú ich dedičstvo, národnosť a kultúrnu identitu.
Účel pozície
Do nášho Key Account tímu v Bratislave hľadáme šikovného kolegu/kolegyňu na pozíciu Senior KAM, ktorý/á bude zodpovedať za riadenie predaja a spolupráce so zverenými kľúčovými zákazníkmi spoločnosti, ako i za budovanie vzťahov s týmito zákazníkmi, zvyšovanie podielu vystavenia, vizibility a predaja portfólia našej spoločnosti.
Deadline na zasielanie žiadostí: 30.4.2016
Výstupy a zodpovednosti
• Zodpovednosť za riadenie predajných aktivít a vzťahov so zverenými kľúčovými zákazníkmi (KA)
• Zodpovednosť za tvorbu dlhodobých obchodných stratégií vo vzťahu ku KA kanálu a k jednotlivým kľúčovým zákazníkom a za ich implementáciu
• Zodpovednosť za tvorbu ročných obchodných plánov zverených kľúčových zákazníkov, za ich súlad so stratégiou KA kanála a spoločnosti PT, a.s. a za ich implementáciu
• Zodpovednosť za prípravu návrhu obchodných podmienok až na úroveň Joint Business Plan, koordináciu a vedenie ročných vyjednávaní s jednotlivými kľúčovými zákazníkmi
• Zodpovednosť za plnenie plánovaného obratu, dodržanie stanoveného limitu zliav a investícii u zverených kľúčových zákazníkov
• Koordinovať a na národnej úrovni viesť tímy vyjednávačov, ktoré dojednávajú ročné kontrakty s príslušnými oddeleniami u zákazníka (napr. logistika, marketing)
• Zodpovednosť za plnenie plánovaného obratu, dodržanie stanoveného limitu zliav a investícii u zverených kľúčových zákazníkov
• Zodpovednosť za budovanie dodávateľsko-odberateľských vzťahov medzi spoločnosťou PT, a.s. a jednotlivými kľúčovými zákazníkmi na všetkých úrovniach spolupráce, vrátane organizovania TOP-TOP meetingov za účasti top manažmentu spoločností
• Ustanovovať a riadiť cross-functional account teamy, aby zabezpečili prípravu promočných aktivít a podkladov k vyjednávaniu s jednotlivými kľúčovými zákazníkmi
• Metodicky (nepriamo/maticovo) riadiť činnosti obchodného tímu súvisiace s exekúciou predaja na príslušných kľúčových zákazníkoch
• Nastavovať kontrolné indikátory (KPI) a zabezpečovať, aby boli zavedené systémy vyhodnocovania, ktoré dokážu predvídať súčasné a budúce správanie v kategórii a u jednotlivých kľúčových zákazníkoch, aby bolo možné včas prijať korekčné opatrenia
• Prezentovať dosiahnuté výsledky u zverených kľúčových zákazníkov a informovať interných zákazníkov o zmenách u jednotlivých kľúčových zákazníkov ktoré môžu mať vplyv na strategické i operatívne rozhodnutia v iných oddeleniach (marketing, logistika)
• Spolupodieľať sa na tvorbe ročného plánu objemu, obratu, zliav a investícií zverených kľúčových zákazníkov
• spolupodieľať sa na tvorbe cenovej stratégie, príprave manuálu zliav a iných interných smerníc súvisiacich s kľúčovými zákazníkmi a na ich implementácii
• Spolupodieľať sa projektoch tvorby nových výrobkov a marketigových aktivít značiek
Požiadavky na kompetencie
• VŠ vzdelanie, ideálne ekonomického smeru
• Min. 3-ročná prax v oblasti KA manažmentu je podmienkou
• Praktické znalosti procesov predaja a marketingu v FMCG
• Znalosti finančného manažmentu a analytické myslenie (P&L, finančné analýzy)
• Vyjednávacie, komunikačné a prezentačné zručnosti
• Skúsenosti s vedením ľudí
• Aktívna znalosť anglického jazyka
Ponúkame:
• zodpovednú pozíciu s rozmanitou náplňou práce
• možnosti profesionálneho rozvoja
• široké portfólio zamestnaneckých benefitov
V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.
ID: 2525917
Dátum zverejnenia: 20.4.2016
2016-04-20
lokalita: Bratislava Pozícia: Key account manager Spoločnosť: Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.