Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra

Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Senior KAM

O spoločnosti

Spoločnosť Pivovary Topvar, a.s. je členom skupiny SABMiller plc, jedného z celosvetovo najväčších a najuznávanejších výrobcov piva. Spoločnosť SABMiller, so svojimi podnikmi vo viac ako 75 krajinách, vyrába a predáva viac ako 200 pivných značiek.
V spoločnosti Pivovary Topvar sme zaujatí vášňou k výrobe piva; sme úspešnou súčasťou poprednej globálnej spoločnosti SABMiller. Naše pivá vyrábame v pivovare Šariš, kde trvalo investujeme do vysoko kvalitných výrobných procesov a dbáme na dodržiavanie pôvodných receptúr na výrobu piva.

S využitím dôkladných znalostí a analýzy miestnych trhov investujeme do budovania a starostlivosti o naše miestne značky - Šariš, Smädný mních a Topvar, ktoré si vyslúžili dlhodobú podporu a náklonnosť našich zákazníkov i spotrebiteľov. Chápeme a rešpektujeme neodmysliteľnú lokálnu kvalitu pivného priemyslu, a staráme sa o rozvoj značiek, ktoré oslovujú špecifické chute konzumentov, ktoré sú typické pre danú lokalitu a odrážajú ich dedičstvo, národnosť a kultúrnu identitu.

Účel pozície

Do nášho Key Account tímu v Bratislave hľadáme šikovného kolegu/kolegyňu na pozíciu Senior KAM, ktorý/á bude zodpovedať za riadenie predaja a spolupráce so zverenými kľúčovými zákazníkmi spoločnosti, ako i za budovanie vzťahov s týmito zákazníkmi, zvyšovanie podielu vystavenia, vizibility a predaja portfólia našej spoločnosti.
Deadline na zasielanie žiadostí: 30.4.2016

Výstupy a zodpovednosti

• Zodpovednosť za riadenie predajných aktivít a vzťahov so zverenými kľúčovými zákazníkmi (KA)
• Zodpovednosť za tvorbu dlhodobých obchodných stratégií vo vzťahu ku KA kanálu a k jednotlivým kľúčovým zákazníkom a za ich implementáciu
• Zodpovednosť za tvorbu ročných obchodných plánov zverených kľúčových zákazníkov, za ich súlad so stratégiou KA kanála a spoločnosti PT, a.s. a za ich implementáciu
• Zodpovednosť za prípravu návrhu obchodných podmienok až na úroveň Joint Business Plan, koordináciu a vedenie ročných vyjednávaní s jednotlivými kľúčovými zákazníkmi
• Zodpovednosť za plnenie plánovaného obratu, dodržanie stanoveného limitu zliav a investícii u zverených kľúčových zákazníkov
• Koordinovať a na národnej úrovni viesť tímy vyjednávačov, ktoré dojednávajú ročné kontrakty s príslušnými oddeleniami u zákazníka (napr. logistika, marketing)
• Zodpovednosť za plnenie plánovaného obratu, dodržanie stanoveného limitu zliav a investícii u zverených kľúčových zákazníkov
• Zodpovednosť za budovanie dodávateľsko-odberateľských vzťahov medzi spoločnosťou PT, a.s. a jednotlivými kľúčovými zákazníkmi na všetkých úrovniach spolupráce, vrátane organizovania TOP-TOP meetingov za účasti top manažmentu spoločností
• Ustanovovať a riadiť cross-functional account teamy, aby zabezpečili prípravu promočných aktivít a podkladov k vyjednávaniu s jednotlivými kľúčovými zákazníkmi
• Metodicky (nepriamo/maticovo) riadiť činnosti obchodného tímu súvisiace s exekúciou predaja na príslušných kľúčových zákazníkoch
• Nastavovať kontrolné indikátory (KPI) a zabezpečovať, aby boli zavedené systémy vyhodnocovania, ktoré dokážu predvídať súčasné a budúce správanie v kategórii a u jednotlivých kľúčových zákazníkoch, aby bolo možné včas prijať korekčné opatrenia
• Prezentovať dosiahnuté výsledky u zverených kľúčových zákazníkov a informovať interných zákazníkov o zmenách u jednotlivých kľúčových zákazníkov ktoré môžu mať vplyv na strategické i operatívne rozhodnutia v iných oddeleniach (marketing, logistika)
• Spolupodieľať sa na tvorbe ročného plánu objemu, obratu, zliav a investícií zverených kľúčových zákazníkov
• spolupodieľať sa na tvorbe cenovej stratégie, príprave manuálu zliav a iných interných smerníc súvisiacich s kľúčovými zákazníkmi a na ich implementácii
• Spolupodieľať sa projektoch tvorby nových výrobkov a marketigových aktivít značiek

Požiadavky na kompetencie

• VŠ vzdelanie, ideálne ekonomického smeru
• Min. 3-ročná prax v oblasti KA manažmentu je podmienkou
• Praktické znalosti procesov predaja a marketingu v FMCG
• Znalosti finančného manažmentu a analytické myslenie (P&L, finančné analýzy)
• Vyjednávacie, komunikačné a prezentačné zručnosti
• Skúsenosti s vedením ľudí
• Aktívna znalosť anglického jazyka

Ponúkame:

• zodpovednú pozíciu s rozmanitou náplňou práce
• možnosti profesionálneho rozvoja
• široké portfólio zamestnaneckých benefitov

V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.

ID: 2525917  Dátum zverejnenia: 20.4.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.