Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra

Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Asistent/ka kancelárie (Office Assistant)

O spoločnosti

Spoločnosť Pivovary Topvar, a.s. je členom skupiny SABMiller plc, jedného z celosvetovo najväčších a najuznávanejších výrobcov piva. Spoločnosť SABMiller, so svojimi podnikmi vo viac ako 75 krajinách, vyrába a predáva viac ako 200 pivných značiek.
V spoločnosti Pivovary Topvar sme zaujatí vášňou k výrobe piva; sme úspešnou súčasťou poprednej globálnej spoločnosti SABMiller. Naše pivá vyrábame v pivovare Šariš, kde trvalo investujeme do vysoko kvalitných výrobných procesov a dbáme na dodržiavanie pôvodných receptúr na výrobu piva.

S využitím dôkladných znalostí a analýzy miestnych trhov investujeme do budovania a starostlivosti o naše miestne značky - Šariš, Smädný mních a Topvar, ktoré si vyslúžili dlhodobú podporu a náklonnosť našich zákazníkov i spotrebiteľov. Chápeme a rešpektujeme neodmysliteľnú lokálnu kvalitu pivného priemyslu, a staráme sa o rozvoj značiek, ktoré oslovujú špecifické chute konzumentov, ktoré sú typické pre danú lokalitu a odrážajú ich dedičstvo, národnosť a kultúrnu identitu.

Účel pozície

Do nášho tímu hľadáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozíciu Asistent/tka kancelárie (Office Assistant) / Recepčná/ý
Miesto výkonu práce: Bratislava, centrála spoločnosti, Vajnorská 100/A
Ukončenie zberu prihlášok: 2.9.2016

Výstupy a zodpovednosti

• organizačné a administratívne zabezpečenie požiadaviek od interných klientov a externých návštev
• administratívne a organizačné zabezpečenie chodu recepcie vrátanie prijímania a prepájania telefonických hovorov a evidencie a distribúcie prichádzajúcej/odchádzajúcej pošty, zabezpečenie kuriérskych zásielok
• koordinácia a organizačné zabezpečenie zasadacích miestností
• objednávanie kancelárskeho tovaru a občerstvenia
• zabezpečenie a kalkulácia stravných lístkov
• monitoring dochádzky zamestnancov s následným mesačným reportingom
• asistencia pri správe vozového parku
• participácia na administratívnych prácach ( tvorba prezentácií, kopírovanie, faxovanie, scanovanie, viazanie dokumentov, laminovanie, atď.)
• organizačné zabezpečenie služobných ciest zamestnancov

Požiadavky na kompetencie

• ukončené SŠ vzdelanie
• min. ročná prax v oblasti administratívy
• výborné komunikačné a organizačné zručnosti
• reprezentatívne vystupovanie
• proaktívny prístup, flexibilita, odolnosť voči stresu
• zmysel pre zodpovednosť a systematickosť
• aktívna znalosť anglického jazyka
• PC znalosti (MS Office)
• znalosť SAP SRM výhodou
• vodičský preukaz sk.B výhodou

Ponúkame

• samostatnú a zodpovednú prácu
• možnosť kariérneho rastu
• široká škála benefitov

V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.

ID: 2691252  Dátum zverejnenia: 15.8.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.