Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Na tomto mieste
sa začne vaša kariéra
Za našim úspechom nestoja iba výnimočné produkty, ale aj talentovaní a nadšení zamestnanci. Staňte sa súčasťou našej spoločnosti a spoločne docielime úspech.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Asistent/ka kancelárie (Office Assistant)
O spoločnosti
Spoločnosť Pivovary Topvar, a.s. je členom skupiny SABMiller plc, jedného z celosvetovo najväčších a najuznávanejších výrobcov piva. Spoločnosť SABMiller, so svojimi podnikmi vo viac ako 75 krajinách, vyrába a predáva viac ako 200 pivných značiek.
V spoločnosti Pivovary Topvar sme zaujatí vášňou k výrobe piva; sme úspešnou súčasťou poprednej globálnej spoločnosti SABMiller. Naše pivá vyrábame v pivovare Šariš, kde trvalo investujeme do vysoko kvalitných výrobných procesov a dbáme na dodržiavanie pôvodných receptúr na výrobu piva.
S využitím dôkladných znalostí a analýzy miestnych trhov investujeme do budovania a starostlivosti o naše miestne značky - Šariš, Smädný mních a Topvar, ktoré si vyslúžili dlhodobú podporu a náklonnosť našich zákazníkov i spotrebiteľov. Chápeme a rešpektujeme neodmysliteľnú lokálnu kvalitu pivného priemyslu, a staráme sa o rozvoj značiek, ktoré oslovujú špecifické chute konzumentov, ktoré sú typické pre danú lokalitu a odrážajú ich dedičstvo, národnosť a kultúrnu identitu.
Účel pozície
Do nášho tímu hľadáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozíciu Asistent/tka kancelárie (Office Assistant) / Recepčná/ý
Miesto výkonu práce: Bratislava, centrála spoločnosti, Vajnorská 100/A
Ukončenie zberu prihlášok: 2.9.2016
Výstupy a zodpovednosti
• organizačné a administratívne zabezpečenie požiadaviek od interných klientov a externých návštev
• administratívne a organizačné zabezpečenie chodu recepcie vrátanie prijímania a prepájania telefonických hovorov a evidencie a distribúcie prichádzajúcej/odchádzajúcej pošty, zabezpečenie kuriérskych zásielok
• koordinácia a organizačné zabezpečenie zasadacích miestností
• objednávanie kancelárskeho tovaru a občerstvenia
• zabezpečenie a kalkulácia stravných lístkov
• monitoring dochádzky zamestnancov s následným mesačným reportingom
• asistencia pri správe vozového parku
• participácia na administratívnych prácach ( tvorba prezentácií, kopírovanie, faxovanie, scanovanie, viazanie dokumentov, laminovanie, atď.)
• organizačné zabezpečenie služobných ciest zamestnancov
Požiadavky na kompetencie
• ukončené SŠ vzdelanie
• min. ročná prax v oblasti administratívy
• výborné komunikačné a organizačné zručnosti
• reprezentatívne vystupovanie
• proaktívny prístup, flexibilita, odolnosť voči stresu
• zmysel pre zodpovednosť a systematickosť
• aktívna znalosť anglického jazyka
• PC znalosti (MS Office)
• znalosť SAP SRM výhodou
• vodičský preukaz sk.B výhodou
Ponúkame
• samostatnú a zodpovednú prácu
• možnosť kariérneho rastu
• široká škála benefitov
V Prazdroji veríme, že rozdielnosť je to, čo nás spája a robí našu spoločnosť lepšou. Podporíme Tvoju jedinečnosť a dáme Ti priestor u nás zažiariť.
ID: 2691252
Dátum zverejnenia: 15.8.2016
2016-08-15
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Office manager, Recepčná Spoločnosť: Plzeňský Prazdroj Slovensko, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.