Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hlavný účtovník/čka
- Miesto práce: Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Mzdové podmienky (brutto): Od 3 500 EUR/mesiac(finálna úroveň základnej zložky mzdy závisí od skúseností a znalostí kandidáta)*
- Termín nástupu: dohodou
- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Tvorba finančnej stratégie, politiky a postupov spoločnosti a dohľad nad ich realizáciou s cieľom zabezpečiť finančnú stabilitu a rast spoločnosti
• Reprezentácia organizácie na rokovaniach s obchodnými partnermi, spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy. Komunikácia s finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi spoločnosti
• Vedenie tímu (5 účtovníci pre rôzne oblasti)
• Komunikácia s manažmentom spoločnosti
• Rozhodovanie o financovaní rôznych činností spoločnosti a o spôsoboch nakladania s finančnými prostriedkami, riadenie finančných tokov spoločnosti
• Zabezpečovanie aktuálnych správ o stave finančných zdrojov a o výsledkoch podnikového hospodárenia
Financie
• Dohľad nad správou hlavnej účtovnej knihy, vrátane všetkých došlých a vystavených faktúr, podkladov a uzatváranie DPH, správa evidenčného denníka atď.
• Príprava zaúčtovania dane z pridanej hodnoty pre firemných zákazníkov
• Pomoc pri príprave štvrťročných a ročných účtovných závierok
• Pomoc pri správe pokladnice vrátane krátkodobého plánovania likvidity
• Dohľad nad komplexnými mesačnými účtovnými uzávierkami, vrátane zladenia súvahových kódov, medzi firemné účty, atď.
• Analýza finančných ukazovateľov spoločnosti
• Spolupráca na tvorbe finančného rozpočtu, kalkulácie, príprava ročného rozpočtu spolu s generálnym manažmentom, príprava celoročného finančného reportingu
• Sledovanie provízií, výdavkov, kontroling, predikcie
• Spracovanie účtovných reportov pre potreby materskej spoločnosti, vrátane všetkých medzi firemných konsolidačných detailov
• Údržba systému účtov, prognóza, sledovanie rozpočtu
• Spolupráca s audítormi na uzavretí účtovníctva pre podanie na centrálu spoločnosti
• Spolupráca s účtovnícko-konzultačnou spoločnosťou
• Správa a úprava smerníc a účtovných postupov
• Reprezentácia organizácie na rokovaniach s obchodnými partnermi, spolupráca s audítormi a s finančnými a daňovými orgánmi štátnej správy. Komunikácia s finančnými inštitúciami a obchodnými partnermi spoločnosti
• Vedenie tímu (5 účtovníci pre rôzne oblasti)
• Komunikácia s manažmentom spoločnosti
• Rozhodovanie o financovaní rôznych činností spoločnosti a o spôsoboch nakladania s finančnými prostriedkami, riadenie finančných tokov spoločnosti
• Zabezpečovanie aktuálnych správ o stave finančných zdrojov a o výsledkoch podnikového hospodárenia
Financie
• Dohľad nad správou hlavnej účtovnej knihy, vrátane všetkých došlých a vystavených faktúr, podkladov a uzatváranie DPH, správa evidenčného denníka atď.
• Príprava zaúčtovania dane z pridanej hodnoty pre firemných zákazníkov
• Pomoc pri príprave štvrťročných a ročných účtovných závierok
• Pomoc pri správe pokladnice vrátane krátkodobého plánovania likvidity
• Dohľad nad komplexnými mesačnými účtovnými uzávierkami, vrátane zladenia súvahových kódov, medzi firemné účty, atď.
• Analýza finančných ukazovateľov spoločnosti
• Spolupráca na tvorbe finančného rozpočtu, kalkulácie, príprava ročného rozpočtu spolu s generálnym manažmentom, príprava celoročného finančného reportingu
• Sledovanie provízií, výdavkov, kontroling, predikcie
• Spracovanie účtovných reportov pre potreby materskej spoločnosti, vrátane všetkých medzi firemných konsolidačných detailov
• Údržba systému účtov, prognóza, sledovanie rozpočtu
• Spolupráca s audítormi na uzavretí účtovníctva pre podanie na centrálu spoločnosti
• Spolupráca s účtovnícko-konzultačnou spoločnosťou
• Správa a úprava smerníc a účtovných postupov
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Našim klientom je stabilná spoločnosť.
Našim klientom je stabilná spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Požadované vzdelanie
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Slovenský jazyk - Pokročilý (C1)
Požadovaná prax
financie
3
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Prax a znalosti podnikových financií a firemného účtovníctva - minimálne niekoľkoročnou odbornou praxou v oblasti účtovníctva v spoločnosti, najlepšie v nadnárodnej spoločnosti
- Skúsenosti s riadením financií a účtovníctva
- Skúsenosť s prípravou finančnej stratégie, politiky a postupov spoločnosti
- Znalosť slovenských GAAP a IFRS štandardov
- Znalosť účtovného software
- Znalosť obchodnej administratívy a prehľad v daňovej a finančnej legislatíve
- Dobrá znalosť zákonov daňového a sociálneho zabezpečenia
- Silné zručnosti v Exceli
- Schopnosť prezentovať manažmentu
- Orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie, dobré komunikačné zručnosti
- Skúsenosti s riadením financií a účtovníctva
- Skúsenosť s prípravou finančnej stratégie, politiky a postupov spoločnosti
- Znalosť slovenských GAAP a IFRS štandardov
- Znalosť účtovného software
- Znalosť obchodnej administratívy a prehľad v daňovej a finančnej legislatíve
- Dobrá znalosť zákonov daňového a sociálneho zabezpečenia
- Silné zručnosti v Exceli
- Schopnosť prezentovať manažmentu
- Orientácia na riešenie problémov, stresová odolnosť, proaktívne vystupovanie, dobré komunikačné zručnosti
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pro HR, s.r.o. je personálno-poradenská spoločnosť špecializujúca sa na oblasť služieb recruiting & selection, executive search a HR consulting. Svojim klientom poskytujeme individuálny prístup k riešeniu otázky zabezpečenia kvalifikovaných zamestnancov. Pro HR realizuje vyhľadávanie a výber kandidátov aktívnym a priamym spôsobom prostredníctvom služieb recruiting & selection a executive search.
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Konzultanti spoločnosti permanentne mapujú trh, poznajú aký typ zamestnancov sa nachádza v spoločnostiach s podobným zameraním klienta, príp. konkrétne vhodné pozície s ich náplňou a zodpovednosťami v iných spoločnostiach. Na základe ich znalosti je možné priamo osloviť potenciálne vhodného kandidáta s požadovaným súborom znalostí a skúsenosti.
Spoločnosť Pro HR, s.r.o. sa v oblasti vyhladávania a výberu kandidátov špecializuje na cieľovú skupinu:
1. nižší, stredný, vyšší manažment
2. špecializované pozície – financie, predaj & marketing, logistika & nákup, procesy a kvalita, project management & stratégia + support, CRM
3. IT/telco technické pozície, Help Desk pozície (IT a telco špecialisti, programátori, analytici, SW architekti, projektoví manažéri, atď.)
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce. (AA/2009/4810/4232/OISS)
Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
* Podľa Zákona o službách zamestnanosti 5/2004 Z. z., § 62 ods. 2, sme povinní uvádzať sumu základnej zložky mzdy. Konečná výška Vašej skutočnej mzdy je odvodená od Vašich odborných skúseností, znalostí, zručností a toho ako zodpovedajú požiadavkám konkrétnej pozície.
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Prosíme kandidátov, ktorí prejavili záujem o pracovnú pozíciu, aby poslali C.V. na E-mail: [email protected]
Kontakt
ID: 4815653
Dátum zverejnenia: 24.4.2024
2024-04-24
lokalita: Bratislava Pozícia: Audítor, Ekonóm, Finančný manažér, Hlavný účtovník, Vedúci oddelenia Spoločnosť: Pro HR
Základná zložka mzdy (brutto): 3 500 EUR/mesiac