Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Projektová koordinátorka úseku služieb
SFÉRA, a.s.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1 300 EUR/mesiacHrubá mzda od 1300 eur, ktorá je tvorená základnou zložkou mzdy 900 eur, variabilnou zložkou mzdy 400 eur, ak uchádzač spĺňa všetky požiadavky. Základná aj variabilná zložka mzdy môže byť individuálne navýšená v závislosti od pracovných skúseností. Konečná výška mzdy je predmetom dohody medzi uchádzačom a zamestnávateľom. Dôkladne zvažujeme schopnosti kandidátov a sme otvorení férovému odmeňovaniu, s ohľadom na skúsenosti a situáciu na trhu práce. Vítame v našom tíme kvalifikovaných odborníkov z oblasti energetiky, dopravy a priemyslu.
1 300 EUR/mesiacHrubá mzda od 1300 eur, ktorá je tvorená základnou zložkou mzdy 900 eur, variabilnou zložkou mzdy 400 eur, ak uchádzač spĺňa všetky požiadavky. Základná aj variabilná zložka mzdy môže byť individuálne navýšená v závislosti od pracovných skúseností. Konečná výška mzdy je predmetom dohody medzi uchádzačom a zamestnávateľom. Dôkladne zvažujeme schopnosti kandidátov a sme otvorení férovému odmeňovaniu, s ohľadom na skúsenosti a situáciu na trhu práce. Vítame v našom tíme kvalifikovaných odborníkov z oblasti energetiky, dopravy a priemyslu.
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Zodpovednosť za riadenie zverených projektov. Organizovanie stretnutí a porád s významnými zákazníkmi spoločnosti, účasť na poradách, vyhotovenie zápisov z porád, organizovanie a účasť na firemných akciách s významnými zákazníkmi spoločnosti.
Pravidelná komunikácia so zákazníkmi a úzka spolupráca s členmi tímu v rámci spoločnosti.
Príprava pravidelných reportov a prehľadov pre zákazníkov a pre vedenie spoločnosti.
Organizovanie interných porád a medziúsekových porád, účasť na poradách, vyhotovenie zápisov z porád.
Spolupráca v rámci úseku služieb, priraďovanie a kontrola úloh.
Zabezpečovanie internej a externej komunikácie v rámci projektov.
Spolupráca s príslušným riaditeľom úseku a výkonnými riaditeľmi úseku pri zabezpečení efektívnosti práce a komunikácie na úseku.
Manažovanie, kontrola a podpora administratívnych procesov na úseku (nástup nového zamestnanca, rozviazanie pracovného pomeru, administrácia projektov, zmluvy, objednávky, evidencie, reporting, audity).
Zabezpečenie príjemného pracovného prostredia na úseku služieb, podpora pre zamestnancov úseku.
Pravidelná komunikácia so zákazníkmi a úzka spolupráca s členmi tímu v rámci spoločnosti.
Príprava pravidelných reportov a prehľadov pre zákazníkov a pre vedenie spoločnosti.
Organizovanie interných porád a medziúsekových porád, účasť na poradách, vyhotovenie zápisov z porád.
Spolupráca v rámci úseku služieb, priraďovanie a kontrola úloh.
Zabezpečovanie internej a externej komunikácie v rámci projektov.
Spolupráca s príslušným riaditeľom úseku a výkonnými riaditeľmi úseku pri zabezpečení efektívnosti práce a komunikácie na úseku.
Manažovanie, kontrola a podpora administratívnych procesov na úseku (nástup nového zamestnanca, rozviazanie pracovného pomeru, administrácia projektov, zmluvy, objednávky, evidencie, reporting, audity).
Zabezpečenie príjemného pracovného prostredia na úseku služieb, podpora pre zamestnancov úseku.
Zamestnanecké výhody, benefity
Flexibilný pracovný čas
Atraktívne finančné ohodnotenie a benefity podľa dosahovaných výsledkov
Príspevok na stravné vo výške 4,50 eur
Balík benefitov (vernostné odmeny, doplnkové dôchodkové sporenie, športové aktivity, Multisport karta, firemné raňajky, káva, ovocie)
Sauna a posilňovňa na pracovisku
Kvalitné vzdelávanie, osobný a profesionálny rast
Tvorivá práca na významných projektoch pre veľkých zákazníkov v oblasti energetiky
Priateľskí kolegovia a pracovné prostredie
Individuálny prístup po odbornej aj ľudskej stránke
Zázemie významnej a stabilnej spoločnosti zameranej na kvalitu
Prístup k moderným technológiám
Pozícia je vhodná aj pre osoby so zdravotným znevýhodnením (ZŤP)
Atraktívne finančné ohodnotenie a benefity podľa dosahovaných výsledkov
Príspevok na stravné vo výške 4,50 eur
Balík benefitov (vernostné odmeny, doplnkové dôchodkové sporenie, športové aktivity, Multisport karta, firemné raňajky, káva, ovocie)
Sauna a posilňovňa na pracovisku
Kvalitné vzdelávanie, osobný a profesionálny rast
Tvorivá práca na významných projektoch pre veľkých zákazníkov v oblasti energetiky
Priateľskí kolegovia a pracovné prostredie
Individuálny prístup po odbornej aj ľudskej stránke
Zázemie významnej a stabilnej spoločnosti zameranej na kvalitu
Prístup k moderným technológiám
Pozícia je vhodná aj pre osoby so zdravotným znevýhodnením (ZŤP)
Informácie o výberovom konaní
Uchádzačov prosíme o zaslanie životopisu, motivačného listu, súhlasu so spracúvaním osobných údajov a informácie o termíne možného nástupu.
Kontaktovaní budú uchádzači, ktorí vyhovujú požiadavkám na dané pracovné miesto.
Pracovný pohovor realizujeme v dvoch kolách.
Kontaktovaní budú uchádzači, ktorí vyhovujú požiadavkám na dané pracovné miesto.
Pracovný pohovor realizujeme v dvoch kolách.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Expert
Microsoft Outlook - Pokročilý
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Orientácia na riešenie problémov, skúsenosti s ich riešením, zameranie na výsledok.
Príjemné a reprezentatívne vystupovanie.
Komunikačné a organizačné zručnosti, riadiace schopnosti, prirodzený vodca.
Písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni.
Zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, spoľahlivosť, asertivita, flexibilita.
Odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh.
Záujem učiť sa nové veci.
Samostatnosť a proaktívnosť.
Príjemné a reprezentatívne vystupovanie.
Komunikačné a organizačné zručnosti, riadiace schopnosti, prirodzený vodca.
Písomná a verbálna komunikácia na vysokej úrovni.
Zmysel pre detail, dôslednosť, samostatnosť, spoľahlivosť, asertivita, flexibilita.
Odolnosť voči stresu, prioritizácia úloh.
Záujem učiť sa nové veci.
Samostatnosť a proaktívnosť.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Sme spoločnosť dodávajúca informačné systémy pre veľké podniky, pracujeme na projektoch v energetike, priemysle a doprave. Našou hlavnou oblasťou pôsobenia sú informačné technológie, služby a poradenstvo. Do nášho tímu hľadáme kolegu, ktorý bude spolu s nami pomáhať spoločnosti rásť, rád sa zapojí do nových aktivít a bude spolu s nami vytvárať priestor pre úspech našich klientov. V našej spoločnosti máme príležitosti pre vzdelávanie, individuálne štúdium, výskum a inovácie. Pre zamestnancov organizujeme dobrovoľné teambuildingy a športové akcie. Neváhajte nás kontaktovať pre viac informácií k pracovnej ponuke.
Počet zamestnancov
100-149 zamestnancov
ID: 4768027
Dátum zverejnenia: 10.5.2024
2024-05-10
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Koordinátor, Koordinátor EÚ projektov, Office manager, Projektový manažér Spoločnosť: SFÉRA, a.s.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 300 EUR/mesiac