Technik/čka správy majetku
Miesto práce
Žilina
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Platové podmienky
1 400 EUR/mesiac*
*Uvedená výška mzdy predstavuje minimálnu garantovanú sumu základnej zložky mzdy vzťahujúcej sa na uvedenú pracovnú pozíciu.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Skutočná suma základnej zložky mzdy bude upravená v súlade s vašimi odbornými znalosťami a schopnosťami.
Pracovná náplň:
Zaujímate sa o najnovšie technológie a oblasť Facility manažmentu ? Viete si predstaviť zastrešiť oblasť údržby objektov, dodávok energií, činnosti v oblasti spravovania odpadového hospodárstva a životného prostredia? Trúfli by ste si na koordináciu prác v oblasti prevádzky objektov, pre zabezpečenie plynulého chodu prevádzok najväčšej retailovej banky na Slovensku v regióne Žilina.
Pozíciu obsadzujeme ako zástup za dlhodobú PN pre región Žilina.
Napriek tomu sa u nás Váš talent a skúsenosti nestratia.
Vašou budúcnosťou v novej práci by bolo:
- Zabezpečenie plynulého chodu prevádzok banky - koordinácia správcovskej spoločnosti a externých dodávateľov v oblasti prevádzky budov, stavebnej oblasti a v oblasti technického zariadenia budov (oprava a údržba objektov, údržba technického zariadenia budov, servisné činnosti)
- Pravidelné komplexné kontroly budov, na dvojmesačnej báze, prípadné podchytenie a riešenie nedostatkov BOZP
- Koordinácia a zabezpečenie inštalácií bankomatov v rámci regiónu – prevzatie a koordinácia prípravy priestoru, vrátane osadenia bankomatu, komunikácia s prenajímateľom
- Súčinnosť pri realizácií stavebných projektov banky (rekonštrukcie a presuny pobočiek) – zabezpečenie drobných práca a sťahovania, účasť na kontrolných dňoch, koordinácia spustenia prevádzky, zaškolenie TZB a prevzatie priestoru do prevádzky
- Zabezpečenie vypratania a likvidácie priestoru a hlásenia o ukončení odberov energií, v prípade rušenia alebo zmien pobočiek
- Každodenné riešenie požiadaviek interných klientov, cez interný systém JIRA – sledovanie, preberanie a realizácia požiadaviek
- Vecné a cenové schvaľovanie drobných opráv a požiadaviek v elektronickom systéme Chastia
- Inventarizácia DHM na štvorročnej báze – dohľadanie majetku, presuny, vyraďovanie
- Činnosť interného audítora enviro - zabezpečenie dodržiavania požiadaviek odpadového hospodárstva a životného prostredia, v súlade s platnou enviromentálnou legislatívou
- Účasť na stavebných konaniach banky - preverenie stavu, komunikácia požiadaviek s úradmi štátnej správy
- Súčinnosť a kontrola pri odberoch dodávok energií (voda, plyn, elektrická energia)
- Organizácia zásobovania pobočiek
- Organizácia a kontrola upratovacích prác
- Zabezpečenie ad-hoc požiadaviek interných klientov, pohotovostnej a havarijnej služby
- Súčinnosť pri ostatných aktivitách odboru, v rámci správy majetku – komunikácia so zástupcami prenajímateľov, preberanie a odovzdávanie priestorov
- Súčinnosť pri ostatných aktivitách odboru, v rámci autodopravy – vyúčtovanie pridelených vozidiel v rámci RR
- Súčinnosť pri ostatných aktivitách odboru, v rámci archivácie
V našom tíme zabodujete s:
- Stredoškolským vzdelaním +5 rokmi praxe v odbore alebo VŠ a 2 rokmi praxe
- Vzdelanie v oblasti technického zamerania a znalosti v oblasti Facility
- Organizačnými schopnosťami a flexibilitou
- Dynamickým prístupom a samostatnosťou
- Komunikačnými zručnosťami, aktívnym počúvaním a tímovosťou
- Znalosť programov MS OFFICE
- Vodičské oprávnenie B
Poďte nami dokončovať to, čo sme načali a my Vás odmeníme:
- Vašu prácu u nás si vážime. Odmeníme vás 13. platom a ročným bonusom.
- Extra money za úsilie navyše.
- Na kvalitné jedlo vám prispejeme 8€. Stravné hradíme v plnom rozsahu a to aj v dňoch keď dovolenkujete.
- Participujte aj na úspechoch banky, cez zamestnanecký program sa staňte akcionárom, akcionárkou skupiny ERSTE.
- Chceme spolupracovať s ľuďmi, s ktorými rád/rada trávite čas. Odporučte nám nových kolegov. a kolegyne a my vás odmeníme sumou až do 1000€.
- Urobte si radosť, prispejeme vám na ňu 264€ ročne.
- Na to, aby ste boli na dôchodku finančne fit vám prispejeme do III. piliera.
Pre lepšie vyváženie práce a súkromia alebo, aby ste stihli dokončiť načaté aj doma:
- Dovolenkujte s nami až o 5 dní navyše.
- Voľný deň - pre rodiča budúceho prváčika pri jeho/jej prvom školskom dni, pri darovaní krvi, pri nadštandardnej zdravotnej prehliadke.
- Ťažkosti súkromné aj pracovné môžete riešiť cez psychologickú podporu, prostredníctvom linky pomoci pre našich zamestnancov.
- Veríme, že v zdravom tele je zdravý duch, športujte s Multisport aj UpBalansea kartou.
- Vzdelávajte sa a dokončujte svoje štúdia, veríme, že ti v tom pomôžu workshopy, ktoré pripravujeme spolu s platformou SEDUO.
- Oddychovať môžete aj vďaka „Lucky“ time.
- V Sporke sa všetci poznáme aj vďaka spoločným eventom, ktoré organizujeme.
- Nečakané výdavky nepočkajú do výplaty, máme pre teba PALM APP.
- Budúcnosť je vaša v Slovenskej sporiteľni !
Kontaktné údaje:
Bibiána Mansell Kleinová
www.slsp.sk
Slovenská sporiteľňa, a.s.
Tomášikova 48, 832 37 Bratislava, Slovenskowww.slsp.sk
ID: 4830020
Dátum zverejnenia: 14.5.2024
2024-05-14
lokalita: Žilina Pozícia: Facility manager, Správca budov Spoločnosť: Slovenská sporiteľňa, a.s.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac