Marketing manager

Sygrela, s. r. o.

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP, resp. dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
3 000 EUR/mesiacfinálne mzdové podmienky budú výsledkom vzájomnej dohody v závislosti od skúsenosti a zručností kandidáta

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

  • To drive brand plan, in Austria and Slovakia. Scope to develop brand, in both countries and drive further growth. Understand global strategy and adopt it to local plan. Will be leading plan execution and safeguarding excellence in implementation. In parallel will be managing key marketing partners, media, digital agency and maintain all digital channels.
  • Execution of communication strategy, setting appropriate medium mix, traditional vs digital, to drive optimization of brand awareness, consideration and trial
  • Set innovation and promo calendar, driving sales. Drive right menu mix and rationalization
  • Build effective communication and activity strategy, behind each channel, store, kiosks, aggregators, e-commerce
  • Managing and updating all digital channels (Website, Click & Collect, Delivery Aggregators)
  • Preparing promotions and ensuring excellence in implementation
  • Support in developing and launching new products
  • Organizing new store openings and events
  • PR Support
  • Preparation of monthly product reports and competitive reviews
  • Administrative task

Zamestnanecké výhody, benefity

  • priateľské pracovné prostredie s focusom na partnering
  • priestor na profesijnú sebarealizáciu a možnosť veci ovplyvňovať
  • zázemie silnej a etablovanej svetovej značky
  • medzinárodné pracovné prostredie
  • ďalšie benefity budú prezentované priamo klientom na osobnom stretnutí 

Informácie o výberovom konaní

Ďakujeme všetkým kandidátom o prejavený záujem o danú pracovnú pozíciu, kontaktovať budeme iba tých, ktorí v čo najväčšej miere budú napĺňať požadované kritéria. Za porozumenie ďakujeme.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Reštaurácie, bary, jedálne a pod.

Našim klientom je zahraničná dcérska spoločnosť medzinárodného reťazca , ktorá vo vyše 125 krajinách prevádzkuje viac ako 20 000 spoločností. Na Slovensku je už pevne etablovaná a plánuje v krátkom čase ďalej expandovať tak na Slovenskom, ako aj Rakúskom trhu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

marketing, digitálny marketing

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Internet - Pokročilý
Search engine optimization (SEO) - Pokročilý
Instagram - Pokročilý
Facebook - Pokročilý

Vodičský preukaz

B

Prax na pozícii/v oblasti

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • University Degree - preferably in Marketing/Digital Marketing
  • Fluency in English (written and spoken), German and Slovak
  • Advanced command of Excel, Word, Power Point
  • Min. 4 years in Marketing in FMCG
  • Proven track record of managing consumer brands
  • Experience with media planning, digital campaigns, SEO
  • Experience in both local and international/global organization will be advantageous
  • Ability to combine hands-on approach with strategic thinking
  • High Analytical skills and financial acumen
  • Ability to work effectively under pressure to meet strict deadlines
  • Ability to work independently, in a small team with a variety of stakeholders

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Sme spoločnosť, ktorá poskytuje komplexné služby oblasti personálneho poradenstva tak pre firmy, ako aj pre individuálnych záujemcov.

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Ingrid Grebecová
E-mail: poslať životopis
ID: 4824354  Dátum zverejnenia: 7.5.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 3 000 EUR/mesiac