Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior HR Business Partner
TUBEX SLOVAKIA, s.r.o.
Žarnovica
plný úväzok
ASAP
2 200 EUR/mesiacMzda môže byť vyššia v závislosti od skúseností kandidáta, 13. a 14. mzda po uplynutí 6 mesiacov pracovného pomeru, mesačná výkonnostná prémia do výšky 15%
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho HR tímu hľadáme skúseného Senior HR Business Partnera, s veľkou dávkou energie a entuziazmu a s chuťou pracovať v prostredí medzinárodnej výrobnej spoločnosti.
Čo ťa na pozícii čaká? Budeš :
- Poskytovať poradenstvo v pracovno-právnej oblasti vedúcim príslušných oddelení.
- Spolupodieľať sa na všetkých HR projektoch (interné postupy a prieskumy, hodnotenia, odmeňovanie a benefitný systém).
- Riadiť vstupný a výstupný proces a viesť vstupné a výstupné pohovory so zamestnancami.
- Zodpovednosť za správne vykonávanie personálnej administratívy (vypracovanie pracovných zmlúv, dodatkov a dohôd, vedenie osobných zložiek zamestnancov).
- Aktívne zastrešovať onboarding proces.
- HR reporting a štatistiky.
- Identifikovať a analyzovať vzdelávacie a rozvojové potreby, nastavovať nové procesy/smernice.
- Employer branding a iné.
Zamestnanecké výhody, benefity
• skvelá príležitosť pre profesionálny a osobnostný rozvoj
• 13. a 14. mzda po uplynutí 6 mesiacov pracovného pomeru
• mesačná výkonnostná prémia do výšky 15%
• flexibilná pracovná doba; denný pracovný čas 7,5 hod.
• príspevok na občerstvenie 14,- EUR mesačne
• príspevok na dochádzanie
• spoločenské akcie
• sociálne benefity
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Vodičský preukaz
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
VŠ vzdelanie,
prax na pozícii HR Business Partner/HR Generalista/ HR Manager vo výrobnej spoločnosti podmienkou,
aktívna znalosť anglického jazyka podmienkou,
výborná znalosť v oblasti personalistiky (zákonník práce),
komunikácia s externými spoločnosťami v oblasti náboru,
koncepčné myslenie, schopnosť chápať súvislosti,
komunikačné a negociačné zručnosti,
proaktívny prístup,
samostatnosť,
výborný time management,
PC znalosti ( MS office)