Metodik/Metodička účtovníctva na oddelení hlavného účtovníctva a metodiky

Všeobecná zdravotná poisťovňa, a. s.

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Dohodou
Mzdové podmienky (brutto)
1 900 EUR/mesiacFinálna mzda je stanovená ako súčet tarifného platu a príplatkov (variabilná zložka). Výsledná výška mzdy závisí od úrovne schopností a skúseností uchádzača o zamestnanie.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti


Ak túžite po možnosti zefektívniť pracovné procesy v oblasti účtovníctva, pridajte sa k nám a pomôžte nám dosiahnuť nové úspechy!

Čo bude Vašou úlohou:

  • Metodická činnosť v oblasti účtovníctva: Vašou úlohou bude neustála revízia a zdokonaľovanie nášho prístupu k účtovníctvu. Budete mať priestor na vyjadrenie svojich nápadov a realizáciu nových metód a postupov.
  • Tvorba interných predpisov: Spolu s tímom budete vytvárať interné smernice a pravidlá, ktoré budú riadiť naše účtovné procesy. 
  • Metodika účtovných postupov: Budete mať príležitosť vytvárať a zdokonaľovať metodiku účtovných postupov pri účtovaní operácií týkajúcich sa účtovnej jednotky, aby sme mohli efektívne a presne zaznamenávať operácie našej poisťovne. 
  • Odborné konzultácie: Vaše znalosti a skúsenosti budú využívané na poskytovanie odborných konzultácií pre členov tímu, manažment a iné oddelenia. 
  • Zostavovanie účtovných závierok: Budete mať na starosti zostavovanie priebežných aj ročných účtovných závierok a ich kontrolu, taktiež budete mať na starosti kontrolu hlavnej knihy a inventarizáciu účtov a majetku. Vaša dôkladnosť a precíznosť nám pomôžu udržiavať správnu evidenciu našich finančných údajov.
  • Zostavovanie konsolidovanej účtovnej závierky: Okrem toho budete zodpovední za zostavenie konsolidovanej účtovnej závierky vo verejnej správe, čo vyžaduje vysokú mieru profesionalizmu a presnosti.
  • Definovanie požiadaviek na IT: Budete spolupracovať s IT oddelením na definovaní požiadaviek na automatizáciu a digitalizáciu procesov v oblasti účtovníctva. Vaše poznatky a skúsenosti budú kľúčové pre úspešnú implementáciu nových technológií.
  • Zefektívnenie a optimalizácia procesov: Budete vypracovávať návrhy na zefektívnenie a optimalizáciu pracovných procesov v oblasti účtovníctva. Vaša schopnosť identifikovať slabé miesta a navrhovať riešenia nám pomôže dosiahnuť vyššiu úroveň efektivity a produktivity.

Zamestnanecké výhody, benefity


Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie:

  • Polročný bonus vyplácaný 2x ročne na základe plnenia cieľov
  • 5 dní dovolenky nad rámec zákona
  • Flexibilný pracovný čas
  • 3 sick days za rok
  • Až 140€ za rok na rekreáciu (nad rámec zákona)
  • Stravenky aj za dni dovolenky a vianočné sviatky
  • Karta Multisport s príspevkom od zamestnávateľa
  • Aplikácia UpBalansea s príspevkom od zamestnávateľa
  • Zvýhodnené preplácanie PNky až do výšky 80% 
  • Príspevok do III. piliera (doplnkové dôchodkové sporenie) vo výške 5%
  • Príspevky na rôzne životné udalosti (pracovné výročia, životné jubileá, narodenie dieťaťa, sociálna výpomoc)
  • Teambuildingy, účasť na športových dňoch, dňoch zdravia a ešte mnoho iného...

Čo by Vás mohlo ešte zaujímať?

Hľadáme kolegyňu alebo kolegu na TPP so skúšobnou dobou 3 mesiace. Zmluvu s Vami uzatvárame zatiaľ na jeden rok, ale po vzájomnej spokojnosti Vám ju veľmi radi predĺžime.

Informácie o výberovom konaní

Na základe Vášho CV, dôkladne posúdime Vaše skúsenosti, znalosti a predpoklady na obsadzovanú pracovnú pozíciu. V prípade, ak spĺňate požiadavky na pracovnú pozíciu, s radosťou Vás pozveme na osobný pohovor. Kandidátov budeme kontaktovať telefonicky.
Ak Vás nebudeme do 14 dní kontaktovať, vybrali sme kandidátov, ktorých skúsenosti a znalosti najlepšie zodpovedajú požiadavkám našej spoločnosti na danú pozíciu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Mierne pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

3

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti


Čo od Vás očakávame:

  • precíznosť, spoľahlivosť, samostatnosť a zodpovednosť
  • analytické myslenie 
  • prezentačné, komunikačné a argumentačné schopnosti
  • iniciatíva a ochota
  • chuť učiť sa nové veci
  • znalosť v oblasti účtovnej a daňovej legislatívy

IT zručnosti: MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, znalosť SAP – výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

VšZP je najväčšia a najdlhšie pôsobiaca poisťovňa na Slovensku s takmer 20-ročnou históriou, ktorej dôverujú takmer 3 milióny spokojných poistencov.

Svojim klientom dlhodobo poskytuje komplexné služby v oblasti zdravotného poistenia vo svojich viac ako 77 kontaktných miestach na Slovensku a prostredníctvom elektronických služieb–ePobočky a mobilnej aplikácie VšZP.

Naším cieľom je byť modernou spoločnosťou, ktorá bude udávať trendy v oblasti verejného zdravotného poistenia. Chceme byť lídrom s proklientskym servisom a fungovať transparentne v prospech našich poistencov, platiteľov, poskytovateľov zdravotnej starostlivosti a predovšetkým pre našich zamestnancov.

Vďaka prebiehajúcim a pripravovaným aktivitám a zanietenosti celého tímu spoločnosti VšZP rastie vizibilita poisťovne a hrdosť zamestnancov, že sú jej súčasťou. Na našich zamestnancoch nám záleží a dávame im vždy to najlepšie.

Počet zamestnancov

1000 a viac zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mgr. Kristína Žlnková
E-mail: poslať životopis
ID: 4824277  Dátum zverejnenia: 7.5.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 900 EUR/mesiac